Znaki, Ki Kažejo Na To, Da Je Čas Za Novo Spletno Stran
Obstaja veliko razlogov, zakaj se lahko podjetje odloči za prenovo svoje spletne strani. Včasih gre le za uskladitev s posodobljeno blagovno znamko podjetja. Toda včasih je to zato, ker je spletno mesto staro ali preprosto slabo. Staro spletno mesto je bilo morda dobro, ko je bilo prvič predstavljeno, vendar je zdaj zastarelo in ga je treba zamenjati. Slabo spletno mesto je tisto, ki je imelo napake že od samega začetka zaradi enega ali drugega razloga. Ne glede na to, ali je vaše spletno mesto staro ali slabo, je rezultat enak – vaše spletno mesto bo treba preoblikovati, da bo konkurenčno.
Spletno mesto mora biti zasnovano tako, da bo obiskovalec samozavestno šel v voziček in ne zmedeno na vašo kontaktno stran– Amit Kalantri
V tem članku bomo obravnavali šest meril, s katerimi lahko ugotovite, kako staro (ali slabo) je vaše trenutno spletno mesto in ali je čas za novo. Ta merila so mobilna optimizacija, meritve uspešnosti, dizajn in videz, analitika in povratne informacije, optimizacija iskalnikov (SEO) in varnost.

Mobilna optimizacija
Vsako sodobno spletno mesto mora biti optimizirano za uporabo na mobilnih napravah iz dveh glavnih razlogov. Prvič, velik, pomemben del obiskovalcev vašega spletnega mesta verjetno uporablja mobilne naprave. Glede na vašo panogo in ciljno občinstvo je lahko večina vaših obiskovalcev celo mobilnih uporabnikov. Toda tudi če mobilne naprave predstavljajo manjši delež obiskovalcev, ki jih trenutno prejme vaše neoptimizirano spletno mesto, bi jih lahko prejeli veliko več, če bi bilo optimizirano. Vsako leto vse več ljudi do spleta dostopa s svojimi pametnimi telefoni in tablicami. Če pristanejo na vašem spletnem mestu in se jim zdi težko uporabljati, jih bo večina preprosto zapustila.
Drugi razlog je, da Google uporablja indeksiranje, ki je najprej usmerjeno v mobilne naprave. Indeksiranje za mobilne naprave se je začelo uvajati leta 2017, od leta 2019 je bilo privzeto uporabljeno za vsa nova spletna mesta, od leta 2021 pa je aktivno za vsa spletna mesta. Če vaše spletno mesto ni optimizirano za uporabo v mobilnih napravah, zamujate prednosti SEO.
Meritve uspešnosti
Kako izgledajo meritve uspešnosti vašega spletnega mesta? Ali se strani nalagajo hitro? Ali je vaša stran dostopna vsem uporabnikom? Ali se elementi strani premikajo med nalaganjem strani? Ali pri izdelavi sledi najboljšim praksam? Ali je osnovna koda poenostavljena? Ali obstajajo večje napake pri SEO? V bistvu, kako dobro deluje vaše spletno mesto?
Meritve uspešnosti so pomembne tako za vaše obiskovalce kot za Google. Če vaše spletno mesto ne deluje dobro, bodo obiskovalci razočarani in ga bodo zapustili. Bolj ko je vaša panoga konkurenčna, lažje bodo razočarani obiskovalci našli drugo spletno mesto, ki ponuja enako kot vi, vendar z boljšo izkušnjo spletnega mesta. In kar zadeva Google, so spletna mesta, ki imajo boljše meritve uspešnosti, uvrščena višje.
Oblikovanje in videz
Tudi če vaše spletno mesto deluje brezhibno, ali je videti staro? Na splošno, če je vaše spletno mesto videti staro, je to zato, ker verjetno ne deluje tako dobro kot novejše spletno mesto. Obiskovalci to razumejo in lahko zapustijo vaše spletno mesto, preden sploh dajo priložnost vašemu podjetju, samo zato, ker je vaše spletno mesto videti zastarelo. Verjetno skrbite za to, da je vaša izložba ali poslovni prostor videti čist in ugleden – enako bi moralo veljati za vaše spletno mesto. Nihče si ne želi vstopiti v podjetje, ki je videti propadlo, in nihče ne želi ostati na spletnem mestu, za katerega je videti, da bo njegov računalnik okužilo z virusom.
Analitika in povratne informacije
Eden odličnih načinov za preverjanje utripa vašega spletnega mesta je ogled vaše analitike. Ali opažate, da obiskovalci množično zapuščajo vaše spletno mesto z določene strani? Če je tako, poskusite ugotoviti, kaj je vzrok, da odidejo. Raziščite, kaj jim preprečuje, da bi dokončali nakup. Morda pa vidite, da določene strani delujejo izjemno dobro. Ali lahko ponovite ta uspeh na drugih straneh? Če opažate več slabih trendov kot dobrih, je to morda znak, da je vaše spletno mesto treba prenoviti, da bi lahko težave odpravili od začetka.
Medtem ko je analitika odlična, je še boljši način za ugotavljanje, kako se vaši obiskovalci počutijo o vašem spletnem mestu, zbiranje neposrednih povratnih informacij. To vam bo pomagalo razumeti specifične bolečine, ki jih obiskovalci doživljajo pri uporabi vašega spletnega mesta, pa tudi, kateri deli vašega spletnega mesta so jim všeč.
Optimizacija iskalnikov
Ena dobrih stvari pri SEO je, da je mogoče številne vidike uporabiti na starih ali slabih spletnih mestih, ne da bi jih bilo treba nujno obnoviti. Stvari, kot so dodajanje meta opisov, nadomestnih oznak slik, SEO naslovov in ustreznih ključnih besed, spadajo v to kategorijo. Vendar pa obstajajo tudi vidiki SEO, ki so “vgrajeni”, ko je spletno mesto razvito in jih je težje spremeniti ali popraviti sproti. To vključuje interakcijo botov iskalnikov z vašim spletnim mestom, kot tudi nekatere meritve uspešnosti, ki smo jih prej omenili. Poleg tega lahko stopnja obiskov ene strani in število povratnih povezav, na katere vplivajo druga merila na tem seznamu, lahko vplivata na vaš SEO.
Varnost spletnega mesta
Zastarela spletna mesta in vtičniki so samo vdori in kršitve podatkov, ki čakajo, da se zgodijo. Izboljšane varnostne funkcije so med najpomembnejšimi deli vsake posodobitve spletnega mesta – če torej vaše spletno mesto ni posodobljeno, ste lahko ranljivi. In če je vaše spletno mesto ogroženo, ali imate pripravljene ukrepe za njegovo obnovitev? Kako hitro ga je mogoče obnoviti? Ali se bo kaj izgubilo in bo treba zamenjati? Ne pozabite pomisliti na to, kako bo kršitev podatkov vplivala tudi na vaše stranke. Ali so njihovi podatki ogroženi zaradi ogrožanja vašega spletnega mesta? Ali bodo zaradi tega izgubili zaupanje v vašo blagovno znamko?
Če ste lastnik malega podjetja, morda mislite, da je vaše spletno mesto varno, čeprav je zastarelo. Konec koncev, kako se lahko kibernetskemu kriminalcu splača napad na majhno podjetje? Prav zaradi takšnega razmišljanja se večina vdorov v spletne strani zgodi malim in srednje velikim podjetjem. Mala podjetja z zastarelimi spletnimi mesti so tako lahke tarče s tako majhnim tveganjem za kibernetske kriminalce, da se napad nanje splača. In da je stvar še hujša, večina malih podjetij, ki utrpijo kršitve podatkov, v enem letu propade.
Kaj menite, je čas za novo spletno stran?
Je čas, da vaše podjetje dobi novo spletno stran? Pri Spletni Genij smo specializirani za oblikovanje in razvoj spletnih mest po meri, ki ustrezajo posebnim potrebam naših strank. Ne glede na to, ali vaše trenutno spletno mesto ne deluje pravilno, ni posodobljeno s sodobnimi funkcijami ali preprosto izgleda zastarelo, vam lahko pomagamo. Pišite nam še danes, da se dogovorimo za sestanek, na katerem bomo pregledali vaše spletno mesto.