Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Mobilna Doba Oblikovanje

Oblikovanje Uporabniške Izkušnje v Dobi Mobilnih Naprav

V hitro spreminjajoči se industriji preživijo le prilagodljivi. Pred tridesetimi leti spletno oblikovanje ni obstajalo. Danes je to sektor, ki je še v povojih. Kot vsak dojenček je podvržen hitrim spremembam in razvoju. Medtem ko se platforme še naprej hitro širijo in množijo, moramo spremeniti naše taktike oblikovanja, da se ujemajo in ohranjajo prijaznost do uporabnika.

Če mislite, da je dober dizajn drag, bi morali pogledati ceno slabega dizajna.

– Ralf Speth

Mobilna doba prinaša več izzivov, s katerimi se moramo spopasti. Pri oblikovanju ni enotnega pristopa za vse in nobenega spletnega mesta za namizne računalnike ni mogoče brezhibno spremeniti v mobilno ali tablično, ne da bi pri tem kaj izgubili. 

Ali Lahko Samo Preslikamo Spletno Stran Iz Namiznega Računalnik na Mobilni Telefon?

Na primer, vzemite spletno mesto, ki je narejeno za namizne računalnike, vendar do njega dostopate z mobilne naprave. Ali obstaja je podoba enaka? Zameglitev slike, presledka več ni, dimenzija je drugačna, pol besed manjka in druge anpake.In pod tem je nekoč urejena mreža slik izdelkov zdaj zmešan kup fotografij in kopij, po katerih oči ne morejo intuitivno krmariti. Kot uporabniki smo se prilagodili subtilnim razlikam v naših napravah in se temu primerno naučili vedenja; ne glede na to, ali se tega zavedamo ali ne, so naše oči, prsti in možgani razvili določena pričakovanja glede naprave.

Ker zdaj več kot polovica spletnega prometa na vodilna spletna mesta prihaja iz mobilnih naprav, praktično vsako spletno mesto, ki ga izdelamo, potrebuje popolnoma zasnovano mobilno izkušnjo. Kljub določenemu prekrivanju v procesu oblikovanja ene same spletne strani za namizne in mobilne naprave je ta proces dejansko bližje dvema ločenima projektoma kot enemu. V bistvu je mobilna doba podvojila delovno obremenitev. Ni pa vse slabo. Mobilno oblikovanje ni le opravilo. Če se pravilno uporablja, je orodje z močjo, da dopolni obstoječo prisotnost blagovne znamke, pove njeno zgodbo na nov način in vzdržuje dostopnost za uporabnike v bistvu trajno. Če pa se uporablja nepravilno, lahko prekine odnose. Če ste podobni povprečnemu uporabniku, ko obiščete mobilno spletno mesto, ki je okorno, počasno, težko krmarjenje, preobremenjeno ali celo rahlo frustrirajoče, boste izgubite vero v njegovo kakovost.

Strmeti moramo torej k popolnosti – zavedati se moramo, da mobilno oblikovanje ni več neobvezno in da se ne moremo preprosto osredotočiti na namizne računalnike in pričakovati, da bodo rezultati dovolj prevedeni v mobilne naprave. Svojim strankam in ekipam moramo sporočiti pomen mobilnega telefona ter dodatnega časa in truda, ki ga prinaša. In ko se tega naučimo, bi morali pričakovati, da se bo industrija spletnega oblikovanja spet popolnoma spremenila.

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja