Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Dizajn Spletna Stran

Ali Slike Na Vaši Spletni Strani Škodujejo Vašemu Podjetju?

Dobro si oglejte svojo spletno stran. Ali ste res prepričani, da slike, ki se uporabljajo za podporo vsebine, opravljajo svoje delo? Ali lahko na glas izrazite, zakaj je posamezna slika tam in prednosti, ki jih prinaša? Sumimo, da bo v mnogih primerih dolga tišina. V današnjem času so dobri standardi oblikovanja in taktike pretvorbe dobro znani, kar vodi k višjim splošnim standardom oblikovanja spletnega mesta. Večina ljudi je tako navajena na interakcijo z visokokakovostnimi spletnimi mesti, da lahko takoj opazijo neumnost, kar običajno zniža njihovo zaupanje na nič.

Vloga oblikovalca je vloga dobrega, premišljenega gostitelja, ki predvideva potrebe svojih gostov

– Charles Eames

Ena od ključnih stvari, zaradi katere njihovo zaupanje pade na nič, je fotografija. Če vaše spletno mesto vsebuje fotografije, se lahko tam skrivajo vaše težave z zaupanjem in konverzijo.

Ključne besede, ki jih morate upoštevati, so »sprejeti ranljivost«. Spletno mesto mora ustvariti dovolj signalov zaupanja, da zrušijo obrambne ščite gledalca, ali vsaj toliko, da se z njimi povežete. Ko se enkrat povežete, bodo zamenjali svojo ranljivost za svojo željo po tem, kar jim lahko ponudite.

Vsak dan našega življenja, večinoma ne da bi se tega sploh zavedali, o ljudeh sodimo zgolj z vizualnim stikom. Veste, kaj mislim s tem, včasih boste nekoga pogledali od glave do pete in si mislili: “V resnici vam ne zaupam.” Ne veste zakaj, a takoj dobite občutek, ki ga ustvarijo slike, ki jih prejemajo vaši možgani. Enako se zgodi, ko si ogledujemo spletno stran.

Bistvo tega je, da če investirate v kakovostne slike vas in vaših zaposlenih v kontekstu, iz katerega je takoj jasno, da so resnične, lahko to pozitivno vpliva na zaupanje, ki ga zgradite, in dejanja ljudi. Če ljudem pokažete, kdo ste, v kontekstu tega, kaj lahko storite zanje, zgradite čustveno povezavo, ki je lahko zelo močna.

Slike so lahko koristne, če ste pri njihovi uporabi iskreni

V mnogih situacijah ljudje uporabljajo fotografije, da bi zapolnili prostor na spletni strani. Če je slika samo za ta namen, bi bilo pametno ponovno oceniti celotno stran, da bo bolj produktivna.

Bodimo iskreni, nimajo vsi dovolj proračuna, da bi najeli profesionalnega fotografa, ki bi ustvaril knjižnico slik za svojo izključno uporabo. V teh primerih je zelo pomembno, da razmislite o slikah, ki jih izberete. Zagotovite, da slike ni mogoče razlagati dobesedno, da preprečite možnost škodovanja zaupanju obiskovalcev.

Pozorno si oglejte slike, ki jih uporabljate na svojem spletnem mestu

Oglejte si svojo spletno stran in podrobno razmislite o slikah. Z očesa zunanjega opazovalca si zastavite nekaj zahtevnih vprašanj:

Ali slika ustvari takojšnje razumevanje vsebine strani?
Se slika poveže z gledalcem?
Ali obstaja resnična človeška povezava?
Ali verjamem, da je ta spletna stran tisto, za kar se trdi, da je, izključno na podlagi vizualnih elementov?
Kaj je bil razlog, da je bila ta slika tam?
Je to res le slika za polnjenje?


Največja ovira pri vzpostavitvi stika ali nakupu vašega obiskovalca je običajno zaupanje. Če fotografija na vašem spletnem mestu ne odraža vašega dejanskega podjetja, kakšno sporočilo pošiljate potencialnim strankam?