Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Razvoj Spletna Stran

5 Genialnih Trikov Kako privabiti Več ljudi Na Spletno Stran

Vaša spletna trgovina ali spletno mesto deluje in vse je tam, kjer mora biti. Zadovoljni ste z vsebino. Izvedli ste tudi nekaj preizkusov uporabnosti, da bi ugotovili, ali je obiskovalcem všeč, kar vidijo, in ali se pretvorijo v stranke. Vse je bilo dobro. Zdaj si želite več prometa. Kajti kakšen smisel, da imate spletno stran za vaše podjetje, če nihče ne ve, da obstaja?

Spletna stran brez obiskovalcev je kot ladja, izgubljena na obzorju.

– Dr. Christopher Dayagdag

Ne glede na to, ali poskušate pritegniti več kupcev, ki bi morda želeli kupiti vaše ročno izdelane izdelke, ali upate, da boste izvedli svoj naslednji samostojni projekt – sestavili smo ta dragocen vodnik, ki vam bo pomagal ustvariti impresivno spletno prisotnost.

1. Ustvarite veliko sočne vsebine

Če se ne želite večno zanašati na Google AdWords za spodbujanje prometa, boste morali začeti graditi svojo vsebino. Ker vsaka nova objava v spletnem dnevniku, ki jo objavite na svojem spletnem mestu, v bistvu dodaja vaše ključne besede z dolgim ​​repom, povečuje moč vašega spletnega mesta na splošno in s tem povečuje organski promet.

Smo te izgubili? No, razmislite o tem: kako ljudje iščejo stvari v Googlu? Pogosto tipkajo vprašanja, kajne! Če ste vnesli »Kako privabiti več prometa na svoje spletno mesto?« in pristali na Spletnem Geniju, potem lahko začnete razumeti, kako lahko vsaka objava v spletnem dnevniku deluje.

Še več, Google pripisuje večji pomen spletnim mestom, ki se redno posodabljajo, imajo ustreznejšo vsebino, povezano z glavno ključno besedo ali temo, in imajo več spletnih obiskovalcev. Več kot pišete blog objav, več prometa privabite in bolj vas Google vidi kot potrebnega ter vas tako nagradi z boljšimi uvrstitvami na svojih seznamih. To je zmagovalna situacija.

2. Delite svojo vsebino na družbenih medijih

Sestavili ste vsebinsko strategijo za spletni dnevnik vašega spletnega mesta, da povečate organski promet. Pišete odlično besedilo, ki ustreza vašemu občinstvu in temu, kar počnete. Zdaj je čas, da to delite s svetom. Tukaj socialni mediji postanejo eden najboljših dejavnikov prometa, saj boste lahko spodbudili ljudi, da kliknejo vse, kar bi lahko delili.

3. Razširite svoj doseg prek PR-ja

Lotili ste se svojega bloga in ste odgovorni za svoje kanale družbenih medijev. Zdaj je čas, da svoja tržna prizadevanja razširite na PR. Tu se začnete obrniti na novinarje, urednike in vplivneže, v upanju, da bodo spregovorili o vašem poslu.

Približajte se revijam in blogom, ki jih bere vaša ciljna publika. Imate kaj, kar bi lahko bilo zanimivo? Ste osvojili nagrado? Ste izdali nov izdelek? Ste začeli vznemirljiv projekt? Ali menite, da bi novinarji ali blogerji radi poročali o tem? Malo raziščite, o čem običajno pišejo, in preverite, ali imate podobne novice

4. Kar najbolje izkoristite druga omrežja

Imate svoje spletno mesto, zakaj bi torej morali biti v katerem koli omrežju? Z ustvarjanjem profilov na spletnih mestih razširite svoj doseg na veliko širšo publiko.

Da, morda se boste izgubili med kopico drugih kreativcev; a več časa kot porabite za deljenje svojega dela in doseganje skupnosti – večja je možnost, da vas bodo odkrili in tako pritegnili promet na vaše spletno mesto.

Še več, novinarji in blogerji nenehno brskajo po teh omrežjih, da bi odkrili nove talente, ki bi jih delili s svojimi bralci. S tem v mislih zagotovite veliko informacij o vseh svojih projektih in jasno povejte, ali ste veseli, da mediji dvignejo in delijo vaše delo na svojih kanalih.

5. Spoznajte skrivnosti zadrževanja uporabnikov

Zdaj ste opravili vse trdo delo in privabili ljudi na svojo spletno stran ali spletno trgovino; čas je, da jih obdržite in se vrnete po več. Ker en sam obisk morda ne privede do prodaje.

Eden najlažjih načinov, kako ostati v stiku z angažirano publiko, je e-poštno trženje. Tukaj bi morali obiskovalce začeti usmerjati na svoj poštni seznam, kjer se lahko naročijo in so na tekočem s tem, kar počnete (in to je odličen način za skupno rabo vse tiste vsebine, ki ste jo ustvarili). Oddajte tedensko glasilo in ne boste samo ohranjali prepoznavnosti svoje blagovne znamke; prav tako vračate več prometa nazaj na svoje spletno mesto.

Oglejte si tudi svojo analitiko, da odkrijete priljubljene objave v spletnem dnevniku, ki še vedno privabljajo promet. Ali lahko kaj dodate, da bi izboljšali uvrstitev vsake vsebine? Ali lahko dodate več slik? Bolj ustrezne ključne besede?

Še zadnji trik, ki ga je treba omeniti, je gostujoče bloganje. Vse je v tem, da zgradite svojo blagovno znamko in ljudem poveste, da obstajate in delate odlične stvari.

Še niste izdelali svoje spletne strani? S Spletnim genijem je izjemno enostavno. Oglejte si ponudbo tukaj.